kosár tartalma:
Az Ön kosara üres!
részletek

eBolt.hu Internetes Áruház

Bejelentkezés
Kosár
Szerződési Feltételek
Adatvédelem
Ügyfélszolgálat
Rendeléskövetés
Garancia
Hírlevél

Garanciális ügyintézés



Az eBolt által értékesített termékekre általában az átadástól számított 6-48 hónap jótállás vonatkozik; ez gyártótól függ. A konkrét feltételek a jótállási jegyen, illetve a számlán olvashatóak.

A garanciális ügyintézés a termék meghibásodása esetén kétféleképpen történhet:

  1. A gyártó szervízhálózatán keresztül: Amennyiben a termékhez külön jótállási jegy tartozott, amelyen feltüntetésre került a szervizek listája, kérjük, forduljon az Ön lakóhelyéhez eso legközelebbi szervizhez.
  2. Garanciális ügyintézés folyamata az eBolt.hu Magyarország Zrt.-n keresztül:(Felhívjuk szíves figyelmét, hogy ebben az esetben hosszabb a folyamat: ön elküldi nekünk a terméket, mi elküldjük a szervizbe, a szerviz visszaküldi hozzánk a javított árut, és mi ez után juttatjuk vissza Önnek!):
  • Lépjen be rendszerünkbe e-mail címével és jelszavával.
  • Válassza ki a "Rendelés követés" menüpont alatt található megrendelések közül azt, amelyben a meghibásodott terméket rendelte, majd kattintson a terméknév alatt található "Garanciális ügyintézés" feliratra
  • Töltse ki a garanciális munkalapot. Fontos, hogy a hibáról pontos leírást adjon, mert ez megkönnyíti a hibaelhárítást.
  • Juttassa el a meghibásodott terméket a leheto legrövidebb idon belül, de legkésobb a garancia lejárati napjáig az eBolt.hu Magyarország Zrt. ügyfélszolgálatára: eBolt.hu Magyarország Zrt. 1116 Budapest, Hauszmann Alajos u. 4/D Javasoljuk, hogy mielott a terméket visszaküldené az eBolt részére, telefonon vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal (Tel: (06-1-) 308-72-36), mert sok esetben a hibát helytelen kezelés okozza, és így telefonos segítségnyújtással az elhárítható. A meghibásodott termék eBolt részére történo visszajuttatásának költsége a vevot terheli, portós küldeményeket az eBolt nem vesz át.
  • Azt követoen, hogy a termék megérkezett ügyfélszolgálatunkra munkatársunk megkezdi az ügyintézést, és felveszi Önnel a kapcsolatot a javítás vagy csere befejezésekor.
  • A javított vagy hibás készüléket szállítási költség felszámítása nélkül visszaküldjük az Ön címére, vagy átveheti azt ügyfélszolgálatunkon. Amennyiben azonban a készüléket a szerviz bevizsgálást követoen hibátlannak találta, vagy a hibát nem rendeltetésszeru használat okozta, ezért a javítás garanciálisan nem végezheto el, akkor a visszaszállítás költsége is megrendelot terheli.

Fontos!

Kérjük, a termék jótállási jegyét és számláját feltétlenül őrizze meg, ennek hiányában a szervizek nem vállalják a garanciális javítást!


Bejelentkezés | Kosár | Sitemap | Súgó | Akciók | Főoldal | Szállítási költségek táblázata | Hírlevél

eBolt Műszaki Áruház  |  e-mail: info@ebolt.hu  |  Levél küldés az ügyfélszolgálatnak
Vevőszolgálat: Tel.: (06-1-) 308-72-36 (nyitvatartási időben)

Átváltás a mobil verzióra!