|
|
Garanciális ügyintézés
|
Az eBolt által értékesített termékekre általában az átadástól számított 6-48 hónap jótállás vonatkozik; ez gyártótól függ. A konkrét feltételek a jótállási jegyen, illetve a számlán olvashatóak.
A garanciális ügyintézés a termék meghibásodása
esetén kétféleképpen történhet:
- A gyártó szervízhálózatán keresztül:
Amennyiben a termékhez külön jótállási
jegy tartozott, amelyen feltüntetésre került a szervizek
listája,
kérjük, forduljon az Ön lakóhelyéhez eso legközelebbi
szervizhez.
- Garanciális ügyintézés folyamata az eBolt.hu Magyarország Zrt.-n keresztül:(Felhívjuk szíves figyelmét, hogy ebben az esetben hosszabb a folyamat: ön elküldi nekünk a terméket, mi elküldjük a szervizbe, a szerviz visszaküldi hozzánk a javított árut, és mi ez után juttatjuk vissza Önnek!):
- Lépjen be rendszerünkbe e-mail címével és jelszavával.
- Válassza ki a "Rendelés követés" menüpont alatt található megrendelések közül azt, amelyben a meghibásodott terméket rendelte, majd kattintson a terméknév alatt található "Garanciális ügyintézés" feliratra
- Töltse ki a garanciális munkalapot. Fontos, hogy a hibáról pontos leírást adjon, mert ez megkönnyíti a hibaelhárítást.
- Juttassa el a meghibásodott terméket a leheto legrövidebb idon belül, de legkésobb a garancia lejárati napjáig az eBolt.hu Magyarország Zrt. ügyfélszolgálatára: eBolt.hu Magyarország Zrt. 1115 Budapest, Bartók Béla út 134. Javasoljuk, hogy mielott a terméket visszaküldené az eBolt részére, telefonon vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal (Tel: (06-1-) 308-72-36), mert sok esetben a hibát helytelen kezelés okozza, és így telefonos segítségnyújtással az elhárítható. A meghibásodott termék eBolt részére történo visszajuttatásának költsége a vevot terheli, portós küldeményeket az eBolt nem vesz át.
- Azt követoen, hogy a termék megérkezett ügyfélszolgálatunkra munkatársunk megkezdi az ügyintézést, és felveszi Önnel a kapcsolatot a javítás vagy csere befejezésekor.
- A javított vagy hibás készüléket szállítási költség felszámítása nélkül visszaküldjük az Ön címére, vagy átveheti azt ügyfélszolgálatunkon. Amennyiben azonban a készüléket a szerviz bevizsgálást követoen hibátlannak találta, vagy a hibát nem rendeltetésszeru használat okozta, ezért a javítás garanciálisan nem végezheto el, akkor a visszaszállítás költsége is megrendelot terheli.
Fontos!
Kérjük, a termék jótállási jegyét és számláját feltétlenül őrizze meg, ennek hiányában a szervizek nem vállalják a garanciális javítást!
|
|
|
|