kosár tartalma:
Az Ön kosara üres!
részletek

eBolt.hu Internetes Áruház

Bejelentkezés
Kosár
Szerződési Feltételek
Adatvédelem
Ügyfélszolgálat
Rendeléskövetés
Garancia
Hírlevél

Kinyomtatom

Általános Szerződési Feltételek

Az Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) az eBolt.hu Magyarország Kereskedelmi Zártkörűen Működő Részvénytársaság (székhelye: 1055 Budapest, Balassi Bálint utca 21-23. 1/2.; cégjegyzékszám: Cg: 01-10-049259; adószáma: 25898617-2-41; Bejegyző cégbíróság neve: Fővárosi Bíróság, elérhetőségek (, (06-1-) 308-72-36 (nyitvatartási időben)) és az eBolt.hu Magyarország Zrt. által nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő Ügyfél (Vevő, Ön) jogait és kötelezettségeit tartalmazza.

1.

Tájékoztató adatok

 

Az ebolt.hu webáruházról:

  – tulajdonosa: eBolt.hu Magyarország Kereskedelmi Zrt.
  – telephelye: H-1116 Budapest, Hauszmann Alajos u. 4/D
  – székhelye: H-1055 Budapest, Balassi Bálint utca 21-23. 1/2.
  – cégjegyzékszáma: Cg: 01-10-049259 ; a Fővárosi Törvényszék Cégbírósága által kiadott
  – adószáma: 25898617-2-41
  – Az internetes áruház üzemeltetője: eBolt.hu Magyarország Kereskedelmi Zrt.
   

Vissza ]

2.

Engedélyek, tanúsítványok

– TEÁOR 4791.08 Csomagküldő internetes kiskereskedelem
  – Kereskedelmi tevékenység nyilvántartási szám: 1111/1111 AA (Budapest Főváros XI. kerület Önkormányzata)
  – Adatvédelmi nyilvántartási szám: NAIH-000000/0000
   

Vissza ]

3.

Vevőszolgálat, panaszkezelés helye

 

Az eBolt.hu Magyarország Kereskedelmi Zrt. vásárlói igényeinek kielégítésére vevőszolgálatot működtet, melyet a következők szerint érhetnek el:

  Személyesen:
  – Cím: H-1116 Budapest, Hauszmann Alajos u. 4/D
  – Ügyfélfogadási idő:
    Hétfő 8-18 óráig
Kedd 9-17 óráig
Szerda 8-16 óráig
Csütörtök 9-18 óráig
Péntek 8-16 óráig
  – Postai úton: H-1116 Budapest, Hauszmann Alajos u. 4/D
 
  Telefonon: (Ügyfélszolgálat)
  – Telefon: (06-1-) 308-72-36 (nyitvatartási időben)
 
  Elektronikus úton:
  – E-mail:
  – Üzenetet az ügyfélszolgálatnak: [ Levél küldés az ügyfélszolgálatnak ]
 
  Vevőszolgálatunk az alábbi szolgáltatásokat nyújtja:
  – megrendelések feldolgozása
  – termékek kiszállításának megszervezése, figyelése (kiszállítás Budapesten és vidéken hétfőtől - péntekig)
  – információk szolgáltatása
  – reklamációk kezelése
  – hírlevelek küldése
 

A megrendelések feladása az Internetes áruházban kizárólag elektronikus úton lehetséges, a www.ebolt.hu webcímen. Telefonon, faxon és levélben leadott rendeléseket nem áll módunkban elfogadni.

   

Vissza ]

4.

Megrendelés

 

Az oldalunkon található árak bruttó fogyasztói árak.

 

A weboldalon szabadon böngészhet regisztráció nélkül.

 

A megrendeléseket csak írásban, a weboldalunkon - www.ebolt.hu - keresztül tudjuk elfogadni. Telefonos rendeléseket nem áll módunkban felvenni.

 

Külön regisztráció nem szükséges a megrendelés elkészítéséhez.

 

A készülékeket a termék melletti (sárga)'Kosárba' gombra kattintva gyűjtheti össze. A kosár tartalmát megnézheti a bal oldali menü fölötti kosár tartalma feliratra kattintva. Itt a termék típusát, mennyiségét valamint árát is figyelemmel kísérheti. A mennyiség módosítását a darabszám melletti nyilakkal végezheti el. Amennyiben több féle terméket szeretne rendelni úgy a „További termékek vásárlása” gombra kattintva teheti meg. A termékek rendelését a „Tovább a megrendeléshez” ikonra kattintva tudja elindítani. Ez után a szállításra, számlázásra és fizetésre vonatkozó adatokat kell megadnia.

 

Kérjük pontos adatokat adjon meg, mert a rendeléséből készült számla azokat fogja tartalmazni.

 

Kérjük minden esetben olyan pontos adatokat adjon meg szállítási címként, hogy a futár a lehető legkönnyebben odataláljon.

 

Fizetési módok bekezdés: Itt meg tudja adni, hogy milyen módon szeretne fizetni. Személyes átvétel esetén készpénzes, bankkártyás vagy előre utalásos fizetésre van lehetőség. Kiszállítás esetén két lehetősége van a fizetésre. Ezek az utánvétes fizetés valamint az előre utalás. Előre utalás esetén a küldött díjbekérő alapján tudja az utalást teljesíteni.

 

Ha végzett az adatlap kitöltésével a „Tovább” gombra kattintson. A megrendelése itt még nem teljes. Kérjük újra ellenőrizze, hogy pontos adatokat adott-e meg. Ha szükséges a vissza gombbal tud javítani. A megjegyzés rovatban közölheti egyéb kéréseit, szállításra vonatkozó igényeit.

 

Ha mindent rendben talál akkor kattintson a „Megrendelem” gombra. Ekkor rendszerünk küld Önnek e-mailen egy automatikus visszaigazolást. Ez jelenti a rendelés megérkezését, mely tartalmazza a megrendelés sorszámát, amire később hivatkozni tud. Abban az esetben, ha az üzemeltető 48 órán belül nem küld visszaigazolást a rendelés fogadásáról, a fogyasztó mentesül az ajánlati kötöttség alól.

 

Miután feldolgoztuk megrendelését e-mailen küldünk tájékoztatást az átvétel vagy a szállítás várható időpontjáról. Amennyiben a megrendelt termékek között van olyan, amit tőlünk kívüli okok miatt, kiszállítani nem tudunk, alternatív terméket kínálunk fel. Az adatbeviteli hibák javítására az ügyfélszolgálati elérhetőségeken van lehetőség a szerződés teljesítése előtt.

 

Az e-mailben küldött visszaigazolással az eBolt.hu Magyarország Zrt. még nem fogadja el a megrendelést, ez még nem jelenti a szerződés létrejöttét, mivel a visszaigazolás mindösszesen a megrendelés az eBolt.hu Magyarország Zrt.-hez való megérkezését igazolja. Így adott esetben tévedésből vagy programhiba miatt visszaigazolt alacsony ár vagy készlethiány esetén az eBolt.hu Magyarország Zrt. nem köteles a termék leszállítására a visszaigazolásban foglalt feltételekkel. Az eBolt.hu Magyarország Zrt. a Vásárló megrendelését külön értesítő e-mail útján igazolja vissza, melyben az Ügyfelet tájékoztatja egyebek mellett a szerződés létrejöttéről, illetve a várható szállítás idejéről.

 

A megkötött szerződés írásban foglaltnak minősül. Az Üzemeltető és a Vásárló között létrejött szerződés nyelve magyar. Más nyelvű szerződéskötésre jelenleg nincs lehetőség.

 

A webáruház a szerződést iktatja (a rendelés szám alapján) és annak tartalmát 5 évig megőrzi.

   

Vissza ]

5.

Szállítási és fizetési feltételek

 

A termékek átvételére társaságunk ügyfélszolgálatot üzemeltet.

  Ügyfélszolgálatunk címe:
  1116 Budapest, Hauszmann Alajos u. 4/D
 
  Ügyfélszolgálati idő:
    Hétfő 8-18 óráig
Kedd 9-17 óráig
Szerda 8-16 óráig
Csütörtök 9-18 óráig
Péntek 8-16 óráig

  Személyes átvétel:
 

Lehetősége van arra, hogy a megrendelt termékeket budapesti ügyfélszolgálatunkon személyesen, vagy az Ön által megjelölt személy vegye át. Ebben az esetben a rendelés feladását követően időpont egyeztetésre van szükség munkatársainkkal, hogy átvételkor biztosan raktáron legyen a megrendelt árucikk. A megrendelt termék átvételének lehetséges időpontjáról ügyintézőnk e-mailen értesíti Önt!

  Házhozszállítás:
 

A házhozszállítás egy külön szolgáltatás, amely nem kapcsolódik közvetlenül a termékekhez. A szállítást Ön külön szolgáltatásként rendeli meg. Ez a rendeléshez kapcsolódó számlán külön tételként fog megjelenni.

  A kiszállítás:
  – Budapesten: hétfőtől-péntekig
  – Vidéken (Magyarország területén belül): hétfőtől-péntekig
 

Az áruházban megrendelt termékeket (kérjük biztosítson elérhetőséget!) - a megbeszélt határidőn belül kérésére házhoz szállíttatjuk. Kis méretű termékek rendelése esetén 48 órán belül, nagyháztartási gépek esetében 72 órán belül vállaljuk a kiszállítást. (készlettől függően) A csomagolási költségeket nem számoljuk fel, a szállítási költség Önt terheli.

 

A megrendelt termékek kiszállítását futárszolgálattal végezzük.

 

Szállítási költségeink Magyarország egész területére vonatkoznak.

 

Vállalnia kell, hogy a kiszállított termék átvételét biztosítja, és az áru átvételt aláírással igazolja. Átvételkor győződjön meg arról, hogy az Ön által megrendelt terméket szállították-e le, a megrendelt mennyiségben és minőségben. A mennyiségi és az azonnal észlelhető minőségi kifogását (pl. sérült doboz), haladéktalanul jelezze a szállítónak (jegyzőkönyv készítése a pontos hiány ill. hiba megjelölésével), mert ennek hiányában utólagos reklamációt nem áll módunkban elfogadni.

 

Amennyiben nincs lehetősége a terméket kibontani és a készülék sérült, kérjük jelezze a sérülés tényét az átvétel napján az e-mail címre.

 

Amennyiben az előzetesen jelzett időpontban a terméket nem veszi át, a kézbesítést a következő munkanapon kíséreljük meg.

 

A fenti szállítási feltételek és díjak kizárólag a webáruházban történő vásárlás esetén érvényesek.

 

FONTOS! Az átvétel előtt mindig vizsgálja meg a futár jelenlétében, hogy a küldemény csomagolásán látható-e sérülés, benyomódás, a csomag nem került-e felbontásra! A csomag felbontására és ellenőrzésére nincs lehetőség, csak a védőfólia eltávolítására. A futár maximum 5 percet tud várni. A csomag tartalmi ellenőrzésére, szétszedésre/beüzemelésre/összerakásra, telepítésre stb. nincsen lehetőség. Amennyiben a csomag külsőleg sérült, a futár kérésre megvárja a felbontást és szükség esetén jegyzőkönyvet vesz fel. Reklamációt csak abban az esetben tudunk elfogadni, ha arról jegyzőkönyv készült a futár jelenlétében.

  Átvételi pontra szállítás:
 

Pick Pack Pont-oknak köszönhetően már nem kell várnia otthon, munkahelyén a csomagra, mivel most Ön dönti el hol és mikor veszi át interneten rendelt csomagját:

 
  • Tömegközlekedéssel utazik? – vegye át csomagját út közben
  • Akár éjjel-nappal és hétvégén is rendelkezésre állunk a töltőállomásokon
  • Ön dönti el a fizetési módot: bankkártya vagy készpénz
  • Az időnkből van a legkevesebb - így nincs várakozás és sorban állás
  • Nem csak kényelmes, hanem biztonságos is a csomagátvétel
  • A csomag akár 5+5 munkanapig vár Önre az átvételi ponton – akkor, ott és úgy veheti át rendelését, ahogyan Önnek a legkényelmesebb!
 

Kedvező ár

  A Pick Pack Pont nem csak kényelmes, de egyben költséghatékony is. A több mint 700 pontból egy Önnek is biztosan útba esik!
 

Környezettudatosság

  A csomagok gyűjtőjáratokon utaznak az átvételi pontokra, nincs szükség az utakat még zsúfoltabbá tevő extra járatokindítására. Éves szinten a szolgáltatás használatával 1275 tonna szén-dioxid kibocsátásától kíméljük meg környezetünket, levegőnket és vizeinket – ez annyi amennyit 25.000 db felnőtt fa szűr ki a levegőből egy év alatt!
 

Emberközpontúság

  A Pick Pack Pont alkalmazottjai nap mint nap a rugalmasságra, kiszámíthatóságra és az emberközeliségre törekszenek. A Pick Pack Pont színvonalas átvevőpontjain kollegáink segítenek abban, hogy csomagját gyorsan, biztonságosan átvegye.
 

Mikor válassza a Pick Pack Pont -ot?

 
  • Nem tud a megadott napon a szállítási címen tartózkodni és a futárra várni
  • Nem rendelheti munkahelyére a csomagot
  • A futárral történő kézbesítés túl költséges
  • Szeretne a szabadidejével saját maga gazdálkodni
 

Válassza ki az Ön saját Pontját és vegye át Pick Pack a csomagját!

  A Pick Pack Pont kényelmes, kedvező árú, megbízható személyes csomagátvételt biztosít az ország 240 városában több mint 700 Pick Pack Ponton. A minőségi, hosszan nyitva tartó átvevőpontokon Ön napi teendőihez igazodva, akár 5+5 munkanapig átveheti az online megvásárolt termékeket hálózatunk üzleteiben.
 

Országos Pick Pack Pont-hálózat

  A RELAY üzletek közlekedési csomópontoknál, az INMEDIO, PLAYERSROOM, PlayMAX, SPORTFACTORY üzletek bevásárló központokban, hipermarketekben, nagyvárosok sétálóutcáin, főutcáin találhatóak meg, míg a MOL, OMV, Avia, Avanti töltőállomások a gépjárművel közlekedők, a COOP üzletek vidéken élő vásárlóink számára biztosítanak könnyű megközelíthetőséget.
 

Keresse meg az Önnek legkényelmesebb Pick Pack Pontot itt!

   

Vissza ]

6.

Számlázás, fizetési módok

 

A számlát minden esetben az ebolt.hu webáruház tulajdonosa az eBolt.hu Magyarország Kereskedelmi Zrt. állítja ki, amely tartalmazza a termék vételárát és a szállítási költségeket. A megrendeléskor az alábbi fizetési módok közül választhat.

 

Készpénz: Kiszállításnál az áru átvételekor a szállítónál készpénzben, a kiállított számla alapján. Ügyfélszolgálaton raktárból történő átvételnél az ügyfélszolgálati irodában készpénzben vagy bankkártyával.

 

Átutalással: A kiszállítást megelőzően banki átutalással az eBolt.hu Magyarország Kereskedelmi Zrt. bankszámlájára, előlegbekérő alapján.

   

Vissza ]

7.

Jótállás, szavatosság

 

Jótállás
Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról a készüléken kívül álló 151/2003.(IX.22) Kormányrendelet rendelkezései az irányadók.

 

A jótállási igény a forgalmazó által biztosított jótállási jeggyel és a vásárlás tényét minden kétséget kizáróan igazoló számlával, vagy annak másolatával érvényesíthető. Előfordul, hogy egyes forgalmazó/gyártó nem ad ki jótállási jegyet, ebben az esetben elegendő a javítás helyén a vásárlást igazoló számla bemutatása. Nem érvényesíthető a jótállási igény, ha a hiba rendellenes vagy a kezelési tájékoztatóban foglaltaktól eltérő használat, szakszerűtlen szállítás vagy tárolás eredménye, vagy a készüléken kívül álló ok következménye, vagy a készüléket a garancialevél címlistájában szereplő szakszervizeken kívül már más javította, illetve ha a készülék javítása lehetetlenné válik a gyártó, az értékesítő vagy a szerviz működési körén kívül álló okból.

 

Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk-ban és a 49/2003.(VII.30.)GKM rendeletben foglaltak az irányadóak.

 

A jótállás időtartama a tényleges teljesítéssel, a terméknek a Vásárló részére történő átadásával, vagy a készülék üzembe helyezésével kezdődik.

 

Tartós fogyasztási cikkek körét a 151/2003. (IX.22.) Kormányrendelet melléklete tartalmazza, melyekre a jogszabály egy éves kötelező jótállási időtartalmat ír elő.

 

Az egyes termékekre vonatkozó jótálláshoz fűződő jogok köréről minden esetben a jótállási jegyben foglaltak irányadók.

 

A jótállás időtartama alatt az Üzemeltető a jótállási jegyben biztosítottaknak megfelelően vállalja a hibás termék kijavíttatását, amennyiben ez nem lehetséges a cseréjét, vagy van lehetőség árleszállítás kérésére ill. elállásra is. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

 

A jótállási kötelezettség nem vonatkozik azon hibára, amelynek oka a teljesítés után keletkezett.
A jótállás a Vásárló törvényből eredő szavatossági jogait nem érinti. A Vásárló a javítás helyéről az adott termék garanciajegyén, vagy az Üzemeltető ügyfélszolgálatán tájékozódhat.

 

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?
Hibás teljesítés esetén a/ 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet, 49/2003. (VII.30.) GKM rendelet, 72/2005. (IV. 21.) Korm. rendelet és a 2013. évi V. törvény alapján az eBolt.hu Magyarország Zrt. jótállásra köteles.

 

Önt milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg jótállás alapján?
A termékek adatlapján az ebolt.hu webáruházában feltüntetett időtartamú jótállást vállal a termék gyártója, amelyet a vásárló a gyártó márkaszervizében vagy a terméket az ebolt.hu ügyfélszolgálatára visszajuttatva érvényesíthet.

 

Mikor mentesül a vállalkozás a jótállási kötelezettsége alól?
A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

 

Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet.

 

Szavatosság:
A szavatosság az eladó hibás teljesítésért való felelősségét jelenti. Hibás a teljesítés, ha a termék – a teljesítés időpontjában – nem felel meg a jogszabályban, vagy a szerződésben meghatározott tulajdonságoknak.

 

Hibás teljesítés miatt kérhetjük a termék kijavítását vagy kicserélését, amelyek közül – főszabály szerint – választhatunk. Nincs mód a választásra, ha a választott szavatossági igény teljesítése lehetetlen. Van lehetőség még árleszállításra és az elállásra.

 

A kijavítást vagy kicserélést a fogyasztónak okozott jelentős kényelmetlenség nélkül kell elvégezni törekedve arra, hogy a kijavítás vagy kicserélés legfeljebb tizenöt napot vegyen igénybe. A forgalmazó a fogyasztó kifogásáról jegyzőkönyvet köteles felvenni, amelyből egy másolatot a fogyasztónak át kell adni. Javításra az árut az eladó elismervény ellenében veszi át.

 

A teljesítés időpontjától számított kétéves elévülési határidő alatt érvényesíthető a szavatossági igény.

 

A Polgári Törvénykönyv szerint a jogosult a teljesítés időpontjától számított hat hónapos elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági jogait.

 

Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk-ban és a 49/2003.(VII.30.)GKM rendeletben foglaltak az irányadóak.

 

1. Kellékszavatosság

 

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?
Ön az eBolt.hu Magyarország Kereskedelmi Zrt. hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

 

Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?
Ön – választása szerint–az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:
Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.
Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

 

Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?
Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. A szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

 

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?
Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

 

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?
A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást az eBolt.hu Magyarország Kereskedelmi Zrt. vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

 

2. Termékszavatosság

 

Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?
Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön – választása szerint – kellékszavatossági vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

 

Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?
Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

 

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?
A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

 

Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

 

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

 

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?
A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

 

Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

   

Vissza ]

8.

A vásárlástól való elállás joga

 

Amennyiben a vásárlástól a termék átvételét követően kíván elállni, azt a következő módon teheti meg:

 

A vásárló (kizárólag a szakmája, foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy) az áru átvételét követő 14 napon belül (naptári nap) indoklás nélkül elállhat a vásárlástól. Ennek módjáról a 45/2014. (II.26.) számú kormányrendelet rendelkezik, mely a vállalkozás és a fogyasztó között létrejött szerződésre vonatkozik.

 

A fogyasztó az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Kizárólag sérülésmentes, hiánytalan tartalmú készülék visszaszolgáltatása esetén térítjük meg a teljes vételárat. Amennyiben élni szeretne elállási jogával, azt jelezheti ügyfélszolgálati elérhetőségeink valamelyikén ÍRÁSBAN, egyértelmű nyilatkozatával.

 

Fogyasztó elállás esetén köteles a megrendelt terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni. A termék visszajuttatásáról ügyfelünknek kell gondoskodnia. A megrendelt terméket postai úton, futárszolgálattal vagy személyesen juttathatja vissza telephelyünkre (1116 Budapest, Hauszmann Alajos u. 4/D). A visszaszolgáltatással kapcsolatban felmerülő költségek a Vásárlót terhelik. Az utánvéttel, portósan feladott csomagokat cégünk nem veszi át! A visszaszállítás költségén kívül más egyéb költség nem terheli a Vásárlót.

 

Kérjük ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, mert a nem rendeltetésszerű használatból eredő károknak a megtérítése a Vásárlót terheli. A visszaküldött csomagot cégünk dolgozói visszaveszik és egy jegyzőkönyvet állítanak ki. Amennyiben a visszaszállított csomag rendelkezik a gyári csomagolásban található kiegészítőkkel, tartozékokkal, dokumentációkkal megtörténhet a vételár megtérítése. Az eBolt.hu Magyarország Kereskedelmi Zrt. a vételárat a hatályos jogszabályokban rögzítetteknek megfelelően, a csomag átvételét követően haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül hiánytalanul visszautalja a vásárló részére.

 

A fogyasztó felelősségre vonható a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.

 

A megrendelő elállási jogát a 45/2014 (II. 26.) Kormányrendelet szabályozza!

 

Elállási joggal kapcsolatos tájékoztatás higiéniai termékkörbe tartozó termék(ek) esetén
A vonatkozó rendelkezések alapján a fogyasztó nem gyakorolhatja az online adásvétel kapcsán biztosított speciális, indokolás nélküli elállási jogát olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza. A speciális értékesítési formára hivatkozással való 14 napon belüli, indokolás nélküli elállási jogát tehát csak akkor gyakorolhatja e termékkör esetében, ha annak csomagolását nem bontotta meg. (pl. fehérnemű, bőrrel-testrészekkel érintkező termékek). Ha vita áll fenn a felek között annak megítélésében, hogy a termék higiéniai termék-e vagy sem, bíróság, békéltető testület jogosult eljárni.

 

Fontos idézet a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság oldaláról:
„Fontos tudni, hogy a higiéniai vagy egészségügyi okból vissza nem szolgáltatható termékeket is visszaküldhetjük, amennyiben a csomagolást, a védőfóliát még nem bontottuk fel, vagyis a terméket még nem vettük használatba.”
Az e pontban foglaltak kizárólag a gazdasági vagy szakmai tevékenység körén kívül eső célból szerződést kötő Ügyfeleink (fogyasztó) tekintetében érvényesülnek.

 

A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 11. § (1) bekezdésének w) pontja alapján az eBolt.hu Magyarország Kereskedelmi Zrt. tájékoztatja a békéltető testülethez fordulás lehetőségéről, továbbá a vállalkozás székhelye szerint illetékes békéltető testület nevéről és székhelyének postai címéről: http://www.bekeltetes.hu/index.php?id=testuletek A Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság beolvadásos különválás útján jogutódlással megszűnt 2016.december 31-vel. Általános jogutód a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium. A fogyasztók 2017.január 1-től panaszaikkal elsősorban a területileg illetékes Járási hivatalhoz fordulhatnak. http://jarasinfo.gov.hu/

 

Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 45/2014. (II. 26.) Kormány rendelet szövegét itt olvashatja [ kattintson ide ].

   

Vissza ]

9.

Felelősségkorlátozás

 

A webáruházon keresztül történő vásárlásnál a vásárló elfogadja az Internet lehetőségeit, és korlátait. Az eBolt.hu Magyarország Kereskedelmi Zrt. az oldalon megjelenő képekért és leírásokért felelősséget nem vállal! A vásárló tudomásul veszi, hogy a böngészéssel és a vásárlással kapcsolatos esetleges kockázatokat saját magának kell felmérnie. Az eBolt.hu Magyarország Kereskedelmi Zrt. nem felel a vis majorból eredő, vagy egyéb, az irányításán kívül eső események okán bekövetkező károkért. (Vírus, szoftverhibából, illetve internetes hibából).

 

Amennyiben az eBolt.hu Magyarország Kereskedelmi Zrt. minden gondossága ellenére hibás ár kerül a webáruház felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő árra, akkor az eBolt.hu Magyarország Kereskedelmi Zrt. nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében a vásárló elállhat vásárlási szándékától. Az eBolt.hu Magyarország Kereskedelmi Zrt. jogosult, a vásárlás feltételeit és szabályait, a jelen szabályzatot bármikor indoklás és külön értesítés nélkül, egyoldalúan módosítani.

   

Vissza ]

10.

Érvényesség

 

A jelen üzletszabályzatban foglaltak - így a megrendelésre vonatkozó feltételek is -, továbbá a weboldalon feltüntetett árak csak és kizárólag az ebolt.hu-n keresztül történő vásárlás (interneten keresztül történő megrendelés) esetén érvényesek. A vásárló a regisztrációval, illetve a megrendeléssel tudomásul veszi és elfogadja a jelen szabályzatban foglalt valamennyi feltételt.

   

Vissza ]

11.

Regisztráció

 

A regisztráció és a hozzá kapcsolódó adatszolgáltatás önkéntes. A regisztráció írásban, egy online adatlap kitöltése és elküldése útján történik az eBolt.hu Magyarország Kereskedelmi Zrt. honlapján keresztül, és feltétele, hogy a felhasználó a jelen üzletszabályzatot elfogadja, és annak rendelkezéseit magára nézve kötelezőnek ismerje el. Az eBolt.hu Magyarország Kereskedelmi Zrt. jogosult azonban visszautasítani bármely regisztrációs igényt, amennyiben a felhasználó valótlan vagy hiányos adatokat ad meg a regisztrációs adatlapon, vagy az adatokból, illetve a körülményekből arra lehet következtetni, hogy a regisztráció célja nem a weboldal rendeltetésszerű használata.

 

Az eBolt.hu Magyarország Kereskedelmi Zrt. jogosult továbbá a regisztrációt törölni, amennyiben a weboldal használata (böngészés, illetve megrendelés esetén) a felhasználó részéről visszaélést, jogellenes magatartást vagy cselekményt észlel.

 

Korábban már regisztrált felhasználóink akár a kosár összeállítása előtt, akár utána a „Bejelentkezés” funkcióval, felhasználónevük és jelszavuk beírásával tudnak bejelentkezni.

 

A regisztrált felhasználó csak saját nevében vásárolhat, illetve járhat el. Gazdálkodószervezet esetében az arra jogosult, vagy felhatalmazott személy járhat el. Jogosultság vagy felhatalmazás hiányában eljárószemély tevékenységére a Polgári Törvénykönyvről szóló 1959. évi IV. törvény képviseleteiről szóló szabályai alkalmazandók.

 

Adatvédelmipolitikánkat ide kattintva olvashatja el.

   

Vissza ]

12.

Kedvezmények

 

eTallér

 

Amennyiben Ön nálunk vásárol, vásárlásai után eTallérokat kaphat. Ezek az eTallérok egy virtuális számlán gyűlnek. Az összegyűjtött eTallérokat Ön bármikor felhasználhatja a fizetésnél, amikor az eBolt áruházban vásárol, ami megrendelt termékek értékének maximum 50%-a lehet.

 

Az eTallér jelenlegi árfolyama: 1 Ft.

 

Az áruházban minden termék mellett fel van tüntetve, hogy hány eTallér jár Önnek, amennyiben megvásárolja.

 

A vásárlásai után járó eTallérokat a termék(ek) kiszállítását és átvételét követően írjuk jóvá. Az aktuális eTallér egyenlegét megtekintheti bejelentkezést követően a "Rendeléskövetés" menüpontban.

 

Felhívjuk szíves figyelmét arra, hogy az eTallérokat a regisztrációkor megadott név-jelszó párhoz kötjük, így amennyiben Ön több néven is rendelkezik áruházi azonosítóval, nem tudja kihasználni a pontgyűjtés előnyeit. Kérjük, hogy vásárlásait egyetlen név-jelszó párral végezze. A regisztráció nélküli vásárláskor eTallérokat gyűjteni nem lehet.

 

Az eTallérok felhasználása:

 

Vásárláskor a megfelelő terméket kosárba helyezve választhatja ki, hogy eTallérral is szeretne fizetni. Itt láthatja a felhasználható tallérjai számát is. (Természetesen ehhez be kell jelentkeznie a regisztráció menüpont alatt.) A megfelelő szállítási és fizetési mód kiválasztása után pedig a ténylegesen fizetendő végösszeget láthatja. eTallérral történő fizetéskor számlájáról levonjuk az összes felhasználható eTallért, de maximum a rendelés értékének 50%-ig.

   

Dátum: 2017.05.05.


Bejelentkezés | Kosár | Sitemap | Súgó | Akciók | Főoldal | Szállítási költségek táblázata | Hírlevél

eBolt Műszaki Áruház  |  e-mail: info@ebolt.hu  |  Levél küldés az ügyfélszolgálatnak
Vevőszolgálat: Tel.: (06-1-) 308-72-36 (nyitvatartási időben)

Adatkezelési azonosítónk: NAIH-000000/0000 | Nyilvántartási számunk: 1111/1111 AA

Átváltás a mobil verzióra!