Az Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) az eBolt.hu Magyarország Kereskedelmi Zártkörűen Működő Részvénytársaság (székhelye: 1116 Budapest, Barázda utca 42.; cégjegyzékszám: Cg: 01-10-049259; adószáma: 25898617-2-43; Bejegyző cégbíróság neve: Fővárosi Bíróság, elérhetőségek (, (06-1-) 308-72-36 (nyitvatartási időben)) és az eBolt.hu Magyarország Zrt. által nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő Ügyfél (Vevő, Ön) jogait és kötelezettségeit tartalmazza. |
||||
Tisztelt Vásárlóink! Felhívjuk figyelmüket, hogy cégünk, az eBolt.hu Magyarország Kereskedelmi Zrt., nem jogutódja az Ebolt INTERNET-es Kereskedelmi és Szolgáltató Kft-nek. Az Ebolt Internetes Kft. ügyeiben nem áll módunkban helytállni. Megértésüket köszönjük. |
||||
Tartalomjegyzék1. Tájékoztató adatok 2. Engedélyek, tanúsítványok 3. Vevőszolgálat, panaszkezelés helye 4. Megrendelés 5. Szállítási és fizetési feltételek 6. Számlázási, fizetési módok 7. Jótállás, szavatosság 8. A vásárlástól való elállás joga 9. Felelősségkorlátozás 10. Érvényesség 11. Regisztráció 12. Kedvezmények |
||||
1. |
Tájékoztató adatok |
|||
Az ebolt.hu webáruházról: |
||||
– tulajdonosa: eBolt.hu Magyarország Kereskedelmi Zrt. | ||||
– telephelye: H-1116 Budapest, Barázda utca 42. | ||||
– székhelye: H-1116 Budapest, Barázda utca 42. | ||||
– cégjegyzékszáma: Cg: 01-10-049259; a Fővárosi Törvényszék Cégbírósága által kiadott | ||||
– adószáma: 25898617-2-43 | ||||
– Az internetes áruház üzemeltetője: eBolt.hu Magyarország Kereskedelmi Zrt. | ||||
Tárhelyszolgáltató adatai: |
||||
– Tárhelyszolgáltató: RackForest Informatikai Kereskedelmi Szolgáltató és Tanácsadó Kft. | ||||
– Telephelye: 1132 Budapest, Victor Hugo u. 18-22. 3. em. | ||||
– Székhelye: 1132 Budapest, Victor Hugo u. 18-22. 3. em. | ||||
– E-mail és web címe: info@rackforest.hu; www.rackforest.hu | ||||
[ Vissza ] |
||||
2. |
Engedélyek, tanúsítványok |
|||
– TEÁOR 4791.08 Csomagküldő internetes kiskereskedelem | ||||
– Kereskedelmi tevékenység nyilvántartási szám: 6120/2018/B (Budapest Főváros XI. kerület Önkormányzata) | ||||
[ Vissza ] |
||||
3. |
Vevőszolgálat, panaszkezelés helye |
|||
Az eBolt.hu Magyarország Kereskedelmi Zrt. vásárlói igényeinek kielégítésére vevőszolgálatot működtet, melyet a következők szerint érhetnek el: |
||||
Személyesen: | ||||
– Cím: H-1116 Budapest, Barázda utca 42. | ||||
|
||||
Postai úton: H-1116 Budapest, Barázda utca 42. (levelek és csomagok) | ||||
Telefonos ügyfélszolgálat: (06-1-) 308-72-36 (nyitvatartási időben) | ||||
Elektronikus úton: | ||||
– E-mail: | ||||
– Üzenetet az ügyfélszolgálatnak: [ Levél küldés az ügyfélszolgálatnak ] | ||||
Vevőszolgálatunk az alábbi szolgáltatásokat nyújtja: | ||||
– megrendelések feldolgozása | ||||
– termékek kiszállításának megszervezése, figyelése (kiszállítás Budapesten és vidéken hétfőtől - péntekig) | ||||
– információk szolgáltatása | ||||
– reklamációk kezelése | ||||
– hírlevelek küldése | ||||
[ Vissza ] |
||||
4. |
Megrendelés |
|||
Az oldalunkon található árak bruttó fogyasztói árak. A weboldalon szabadon böngészhet regisztráció nélkül. |
||||
A forgalmazott termékeket a termék melletti (sárga) „Kosárba” gombra kattintva gyűjtheti össze. A kosár tartalmát megnézheti a bal oldali menü fölötti „Kosár tartalma” feliratra kattintva. Itt a termék típusát, mennyiségét valamint árát is figyelemmel kísérheti. A vásárolni kívánt termékek mennyiségét a darabszám melletti nyilakkal módosíthatja. Amennyiben több féle terméket szeretne rendelni, úgy a „További termékek vásárlása” gombra kattintva teheti meg. A termékek rendelését a „Tovább a megrendeléshez” ikonra kattintva tudja elindítani. Ezután a szállításra, számlázásra és fizetésre vonatkozó adatokat kell megadnia. |
||||
Kérjük pontos adatokat adjon meg, mert a rendeléséből készült számla azokat fogja tartalmazni. |
||||
Kérjük, minden esetben pontos adatot adjon meg szállítási címként, hogy a futár a lehető legkönnyebben odataláljon. |
||||
„Fizetési módok” bekezdés: Itt meg tudja adni, hogy milyen módon szeretne fizetni. Személyes átvétel esetén készpénzes, bankkártyás vagy előre utalásos fizetésre van lehetőség. Kiszállítás esetén két lehetőségből választhat, utánvétes fizetés, valamint az előre utalás. Előre utalás esetén a küldött díjbekérő alapján tudja az utalást teljesíteni. |
||||
Ha végzett az adatlap kitöltésével a „Tovább” gombra kattintson. A megrendelése itt még nem teljes. Kérjük újra ellenőrizze, hogy a megadott adatok helyesek-e. Ha szükséges a „Vissza” gomb használatával visszaléphet az előző képernyőre, hogy módosítani/javítani tudja az megadott adatokat. A megjegyzés rovatban közölheti egyéb kéréseit, szállításra vonatkozó igényeit. |
||||
Ha mindent rendben talál akkor kattintson a „Megrendelem” gombra. Ekkor rendszerünk küld Önnek e-mailen egy automatikus visszaigazolást. Ez jelenti a rendelés megérkezését, mely tartalmazza a megrendelés sorszámát, amire később hivatkozni tud. Abban az esetben, ha az üzemeltető 48 órán belül nem küld visszaigazolást a rendelés fogadásáról, a fogyasztó mentesül az ajánlati kötöttség alól. |
||||
Miután feldolgoztuk megrendelését e-mailen küldünk tájékoztatást az átvétel vagy a szállítás várható időpontjáról. Amennyiben a megrendelt termékek között van olyan, amit tőlünk kívüli okok miatt, kiszállítani nem tudunk, alternatív terméket kínálunk fel. Az adatbeviteli hibák javítására az ügyfélszolgálati elérhetőségeken van lehetőség a szerződés teljesítése előtt. |
||||
Az e-mailben küldött visszaigazolással az eBolt.hu Magyarország Zrt. még nem fogadja el a megrendelést, ez még nem jelenti a szerződés létrejöttét, mivel a visszaigazolás mindösszesen a megrendelés az eBolt.hu Magyarország Zrt.-hez való megérkezését igazolja. Így adott esetben tévedésből vagy programhiba miatt visszaigazolt alacsony ár vagy készlethiány esetén az eBolt.hu Magyarország Zrt. nem köteles a termék leszállítására a visszaigazolásban foglalt feltételekkel. Az eBolt.hu Magyarország Zrt. a Vásárló megrendelését külön értesítő e-mail útján igazolja vissza, melyben az Ügyfelet tájékoztatja egyebek mellett a szerződés létrejöttéről, illetve a várható szállítás idejéről. |
||||
FONTOS! A megrendelés fizetési kötelezettséggel jár! |
||||
A megkötött szerződés írásban foglaltnak minősül. Az Üzemeltető és a Vásárló között létrejött szerződés nyelve magyar. Más nyelvű szerződéskötésre jelenleg nincs lehetőség. |
||||
A webáruház a szerződést iktatja (a rendelés szám alapján) és annak tartalmát 5 évig megőrzi. |
||||
[ Vissza ] |
||||
5. |
Szállítási és fizetési feltételek |
|||
A termékek átvételére társaságunk ügyfélszolgálatot üzemeltet. Az ügyfélszolgálat elérhetőségét a 3. pontban korábban ismertettük. |
||||
Személyes átvétel: Lehetősége van arra, hogy a megrendelt termékeket budapesti ügyfélszolgálatunkon személyesen, vagy az Ön által megjelölt személy vegye át. Ebben az esetben a rendelés feladását követően időpont egyeztetésre van szükség munkatársainkkal, hogy átvételkor biztosan raktáron legyen a megrendelt árucikk. A megrendelt termék átvételének lehetséges időpontjáról ügyintézőnk e-mailen értesíti Önt! | ||||
Házhozszállítás: A házhozszállítás egy külön szolgáltatás, amely nem kapcsolódik közvetlenül a termékekhez. A szállítást Ön külön szolgáltatásként rendeli meg. Ez a rendeléshez kapcsolódó számlán külön tételként fog megjelenni. Házhozszállítás Magyarország területén hétfőtől-péntekig |
||||
A webáruházban megrendelt termékeket (kérjük biztosítson elérhetőséget!) - a megbeszélt határidőn belül kérésére futárszolgálattal házhoz szállíttatjuk. Kis méretű termékek rendelése esetén 2 munkanapon belül, nagyháztartási gépek esetében 3 munkanapon belül vállaljuk a kiszállítást (készlettől függően). Csomagolási költségeket nem számítunk, de a szállítási költség Önt terheli. |
||||
Szállítási költségeink, melyeket a szállítási költségek táblázatában tekintheti meg, Magyarország egész területére vonatkoznak. |
||||
Vásárlónak vállalnia kell a kiszállított termék átvételét, és azt aláírással szükséges igazolnia. Átvételkor meg kell győződni arról, hogy a rendelt termék került kiszállításra a megrendelt mennyiségben és minőségben. A mennyiségi és az azonnal észlelhető minőségi kifogását (pl. sérült doboz), haladéktalanul jelezze a szállítónak, aki jegyzőkönyvet fog készíteni. A reklamáció kezelés során szükség lesz a jegyzőkönyvre. |
||||
FONTOS! Az átvétel előtt mindig vizsgálja meg a futár jelenlétében, hogy a küldemény csomagolásán látható-e sérülés, benyomódás, a csomag bontatlan állapotban van. A futár a helyszínen maximálisan 5 percet tud várni. A csomag tartalmi ellenőrzésére, szétszedésre/beüzemelésre/összerakásra, telepítésre stb. nincs lehetőség. Amennyiben a csomag külsőleg sérült, a futár kérésre megvárja a felbontást és szükség esetén jegyzőkönyvet vesz fel. |
||||
Amennyiben nincs lehetősége a terméket kibontani és a készülék sérült, kérjük jelezze a sérülés tényét az átvétel napján az e-mail címre. |
||||
Amennyiben az előzetesen jelzett időpontban a terméket nem veszi át, a kézbesítést a következő munkanapon kíséreljük meg. |
||||
A fenti szállítási feltételek és díjak kizárólag a webáruházban történő vásárlás esetén érvényesek. |
||||
Átvételi pontra szállítás: Az átvételi pontra szállítás egy külön szolgáltatás, amely nem kapcsolódik közvetlenül a termékekhez. A szállítást Ön külön szolgáltatásként rendeli meg. Ez a rendeléshez kapcsolódó számlán külön tételként fog megjelenni. | ||||
A Pick Pack Pontoknak köszönhetően már nem kell várnia otthon, munkahelyén a csomagra, mivel most Ön dönti el hol és mikor veszi át interneten rendelt csomagját. |
||||
FoxPost csomagautomatákba történő szállítás esetén a helyszínen csak bankkártyával van lehetőség fizetni, de a rendelés során a termék értékét online bankkártyával is ki lehet egyenlíteni. FoxPost automatákba csak bizonyos termékek szállítása lehetséges, amelyek súlya maximum 25 kg, mérete pedig nem haladhatja meg a legnagyobb rekesz méretét, amely 60 x 36 x 62 cm nagyságú csomag befogadására alkalmas. A csomag automatába történő elhelyezéséről a szolgáltató SMS üzenetet küld, amely minden információt tartalmaz, ami szükséges a csomag átvételéhez. |
||||
[ Vissza ] |
||||
6. |
Számlázás, fizetési módok |
|||
A számlát minden esetben az ebolt.hu webáruház tulajdonosa az eBolt.hu Magyarország Kereskedelmi Zrt. állítja ki, amely tartalmazza a termék vételárát és a szállítási költségeket. A megrendeléskor az alábbi fizetési módok közül választhat. |
||||
– Készpénz: Kiszállításnál az áru átvételekor a szállítónál készpénzben, a kiállított számla alapján. Ügyfélszolgálaton raktárból történő átvételnél az ügyfélszolgálati irodában készpénzben vagy bankkártyával. |
||||
– Átutalással: A kiszállítást megelőzően banki átutalással az eBolt.hu Magyarország Kereskedelmi Zrt. bankszámlájára, előlegbekérő alapján. |
||||
– SimplePay online bankkártyás fizetés: Az OTP Mobil Kft. által üzemeltetett SimplePay portáljára irányítva van lehetőség online bankkártyás fizetésre. |
||||
[ Vissza ] |
||||
7. |
Jótállás, szavatosság |
|||
Jótállás: | ||||
A jótállás a hibás teljesítés orvoslásának egyik eszköze. Jótállás esetén
az, aki a szerződés teljesítéséért jótállást vállal vagy jogszabály alapján
jótállásra köteles, a jótállás időtartama alatt meghatározott feltételek
szerint köteles helytállni a hibás teljesítésért. A jótállási kötelezettség
teljesítése azt a vállalkozást terheli, amelyet a fogyasztóval kötött szerződés
a szerződés tárgyát képező szolgáltatás nyújtására kötelez. A jótállásból eredő
jogokat a fogyasztási cikk tulajdonosa érvényesítheti, feltéve, hogy
fogyasztónak minősül. A vállalkozás csak abban az esetben mentesül a jótállási
kötelezettség alól, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után
keletkezett. A 7. pont és annak alpontjaiban felsorolt
feltételeknek megfelelően a készülék esetleges hibáit ingyenesen kijavítjuk,
amennyiben a hiba bizonyíthatóan a jelen jótállási jegy kibocsátója hibás
teljesítésének tudható be, és a hibát a fogyasztó a hiba felfedezését követően
késedelem nélkül jelzi.
7.2. 2021. január 1-től érvényes kötelező jótállási időtartam: · 10 000 forintot elérő, de 100 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén 1 év, · 100 000 forintot meghaladó, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén 2 év, · 250 000 forint eladási ár felett 3 év. Felhívjuk a
fogyasztók figyelmét arra, hogy jelen jótállási idők 2021. január 1. napjától
hatályosak, és kizárólag a 2021. január 1. napjától eladott termékekre terjed
ki, az ezen időpontot megelőzően értékesített termékek esetében a termék
csomagolásában elhelyezett vagy egyéb módon átadott jótállási jegy szerinti
jótállási feltételek alkalmazandók és érvényesek. Valamint tájékoztatásul
közöljük, hogy a 2021. január 1-től hatályos rendelet csak a fogyasztó és
vállalkozás közötti szerződés keretében eladott, a rendelet mellékletében
felsorolt új tartós fogyasztási cikkekre írja elő a kötelező jótállás
szabályait. Fogyasztó csak természetes személy lehet. Cég vagy bármilyen más
szervezet nem minősül fogyasztónak. Másik kitétel, hogy csak akkor minősül
fogyasztónak egy személy, ha a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti
tevékenysége körén kívül köt szerződést. 7.3. A jótállási igény a forgalmazó által biztosított jótállási jeggyel és
a vásárlás tényét minden kétséget kizáróan igazoló számlával vagy annak másolatával
érvényesíthető. Előfordul, hogy egyes forgalmazó/gyártó nem ad ki jótállási
jegyet, ebben az esetben elegendő a javítás helyén a vásárlást igazoló számla
bemutatása.
7.5. Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk-ban és a
49/2003.(VII.30.) GKM rendeletben foglaltak az irányadók.
Ha a fogyasztó a fogyasztási cikket az átadástól számított hat hónapon túl
helyezteti üzembe, akkor a jótállási határidő kezdő időpontja a készülék
átadásának napja. A cserélhető akkumulátoros készülékeknél, magára az
akkumulátorra, illetve az akkumulátor tartozékaira a jótállás kötelező
időtartama a törvényben előírt értéksávos jótállási kötelező időtartammal megegyező,
függetlenül attól, hogy az akkumulátor, illetve tartozéka a készülékkel együtt
vagy külön kerül megvásárlásra.
Bővebben ide kattintva
(https://net.jogtar.hu/jogszabaly?docid=A0300151.KOR×hift=20210101)
olvashat a Korm. rendeletről. 7.8. A fogyasztási cikk kijavítása esetén a jótállás időtartama
meghosszabbodik a javításra átadás napjától kezdve azzal az idővel, amely alatt
a fogyasztó a fogyasztási cikket a hiba miatt rendeltetésszerűen nem
használhatta.
7.10. A fogyasztó jelentéktelen hiba esetén nem állhat el a
szerződéstől. 7.11. Jogok a határidőn belüli jótállás alapján
·
a javítás
vagy bármilyen beavatkozás általunk erre fel nem hatalmazott személyek útján
történik, vagy ·
a készülék
nem eredeti pótalkatrésszel, kiegészítővel vagy tartozékkal lett felszerelve, és a két fenti eset közül bármelyik a készülék hibáját idézte elő. ·
Nem áll fenn jótállási kötelezettség azon
hibák esetében, melyek nem tekinthetőek hibás teljesítésből származó hibának a
Polgári Törvénykönyv alapján. Erre tekintettel a jótállás nem érvényesíthető
különösen, ha: az állítólagos kár a nem megfelelő üzemeltetési körülményeknek
vagy a készülék jellegével összeegyeztethetetlen anyagoknak köszönhető. Szintén
nem áll fenn jótállási kötelezettség a szállítás során bekövetkező károk, a nem
megfelelő telepítés és összeszerelés során bekövetkező károk, a nem
rendeltetésszerű használatból eredő károk, otthoni használaton kívüli
használatból eredő károk és az összeszerelési és használati utasításokban
foglalt utasítások figyelmen kívül hagyása vagy nem megfelelő követése miatt
felmerült károk esetén.
7.13. Jogok a jótállási igény alapján
·
kérheti a
készülék kijavítását vagy kicserélését, kivéve, ha a választott jótállási jog teljesítése
lehetetlen, vagy ha a választott jótállási joggyakorlása – a többi jótállási
jog érvényesítésével összehasonlítva – részünkről aránytalan többletköltséget
eredményezne, figyelembe véve a készülék hibátlan állapotban képviselt értékét,
a szerződésszegés súlyát és a jótállási jog teljesítésével a jogosultnak
okozott érdeksérelmet, · vagy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos
leszállítását, a hibát a mi költségünkre maga kijavíthatja vagy mással
kijavíttathatja, vagy a szerződéstől elállhat, ha a Forgalmazó a kijavítást
vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének a törvény szerinti
feltételekkel nem tud eleget tenni, vagy ha a jogosultnak a kijavításhoz vagy
kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt. 7.14. Jótállási igény érvényesítésének határideje
7.14.2. Törekszünk rá, hogy a kért kijavítást/kicserélést 15
napon belül elvégezzük. Ha a kijavítás vagy a kicserélés időtartama a 15
napot meghaladja, akkor a fogyasztót tájékoztatjuk a kijavítás vagy a csere
várható időtartamáról. A tájékoztatás a fogyasztó előzetes hozzájárulása
esetén, elektronikus úton vagy a fogyasztó általi átvétel igazolására alkalmas
más módon történik. Ha a készülék kijavításra a kijavítási igény vállalkozás
részére való közlésétől számított harmincadik napig nem kerül sor, - a
fogyasztó eltérő rendelkezése hiányában - a készüléket a harmincnapos határidő
eredménytelen elteltét követő nyolc napon belül kicseréljük. 7.14.3.
Ha
a cserére nincs lehetőség, a fogyasztó által bemutatott, a készülék
ellenértékének megfizetését igazoló bizonylaton - számlán vagy nyugtán -
feltüntetett vételárat a harmincnapos kijavítási határidő eredménytelen
elteltét követő nyolc napon belül visszatérítjük. 7.14.4. Ha a jótállási időtartam alatt a
fogyasztási cikk három alkalommal történő kijavítást követően ismét
meghibásodik - a fogyasztó eltérő rendelkezése hiányában -, valamint, ha a
fogyasztó nem igényli a vételár arányos leszállítását, és a fogyasztó nem
kívánja a fogyasztási cikket a vállalkozás költségére kijavítani vagy mással
kijavíttatani, a fogyasztási cikket nyolc napon belül kicseréljük. Ha a
fogyasztási cikk kicserélésére nincs lehetőség, a Forgalmazó a fogyasztó által
bemutatott, a fogyasztási cikk ellenértékének megfizetését igazoló bizonylaton
feltüntetett vételárat nyolc napon belül a fogyasztó részére visszatéríti. 7.14.5. Amennyiben a jótállási időtartam
alatt a készülék első alkalommal történő javítása során megállapítást nyer,
hogy a készülék nem javítható, a fogyasztó eltérő rendelkezése hiányában a
készüléket nyolc napon belül kicseréljük. Ha a cserére nincs lehetőség, a
fogyasztó által bemutatott, a készülék ellenértékének megfizetését igazoló
bizonylaton- számlán vagy nyugtán - feltüntetett vételárat nyolc napon belül
visszatérítjük. 7.14.6. Az észszerűen (saját
személygépkocsival vagy tömegközlekedési eszközzel) szállítható készülékeket,
az azokra vonatkozó jótállási igény fogyasztó általi érvényesítése esetén, az
ügyfélszolgálatunkhoz kell szállítani/szállíttatani. Az üzembehelyezés
helyén történő kijavítás csak akkor kérhető, ha a készülék rögzített bekötésű,
több, mint 10 kg súlyú, vagy tömegközlekedési eszközön kézipoggyászként nem
szállítható. A fogyasztó fel kell, hogy mutassa a hibás készülék jótállási
jegyét vagy az ellenérték megfizetését igazoló bizonylatát. A kicserélést
követően a kicseréléssel érintett – eredeti vagy korábbi – alkatrész az ebolt.hu
Magyarország Zrt. tulajdonunkba kerül. Felhívjuk
a fogyasztók figyelmét, hogy amennyiben a készüléket nem közvetlenül az ebolt.hu Magyarország Zrt-től
vásárolta, úgy a jelen jótállási jegy szerinti igényének érvénytelenítéséhez
szükséges a készülék árát és a vásárlás időpontját igazoló számla bemutatására. 7.14.7. Az alkotórészek jótállási ideje
a készülék jótállási idejével megegyező, kivéve, ha a kijavítás vagy kicserélés
egy adott alkotórészt érint, mert ilyenkor a jótállási idő a kijavított,
kicserélt alkatrészek esetében újrakezdődik. A készülék kijavítása esetén a
jótállás időtartama meghosszabbodik a javításra átadás napjától kezdve azzal az
idővel, amely alatt a fogyasztó a készüléket a hiba miatt rendeltetésszerűen
nem használhatta. 7.14.8. Bármilyen egyéb vagy további jogok
érvényesítésével kapcsolatos felelősségünket (így különösen a nem az érintett
készülékben esett károk miatti felelősségünket) ezúton kizárjuk, kivéve
amennyiben a felelősség viselését az alkalmazandó jogszabályok kötelezővé
teszik. 7.14.9. Amennyiben a kijavítást megtagadjuk
vagy az sikertelen, a fogyasztó jótállási időn belüli kérelmére ugyanolyan
értékű, a termékkínálatban szereplő készülék kiszállítását vállaljuk. 7.14.10. A fogyasztónak átadott jótállási
jegy a fogyasztó jogszabályból eredő jogait nem érinti (így különösen a
polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvényből, az egyes tartós
fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.)
Kormányrendeletből, valamint a 19/2014. (IV. 29.) NGM rendeletből fakadó
jogokat.) 7.14.11. A jótállási jegy szabálytalan
kiállítása vagy a jótállási jegy fogyasztó rendelkezésére bocsátásának
elmaradása a jótállás érvényességét nem érinti. 7.15. Jótállási igény jogi érvényesítésének egyéb feltételei
7.16. A termék hibásnak minősítése
| ||||
[ Vissza ] |
||||
8. |
A vásárlástól való elállás joga |
|||
Amennyiben a vásárlástól a termék átvételét követően kíván elállni, azt a következő módon teheti meg. |
||||
Fogyasztó elállás esetén köteles a megrendelt terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni. A termék visszajuttatásáról ügyfelünknek kell gondoskodnia. A megrendelt terméket postai úton, futárszolgálattal vagy személyesen juttathatja vissza telephelyünkre (1116 Budapest, Barázda utca 42.). A visszaszolgáltatással kapcsolatban felmerülő költségek a Vásárlót terhelik kivéve, egyedi megegyezés szerint, ha a Vállalkozás vállalja a visszaküldés költségeit. |
||||
Amennyiben a fogyasztó nem a legkevésbé költséges, szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozást választja, elállás esetén az ebből adódó többletköltséget a vállalkozás nem köteles megtéríteni.
|
||||
A nem rendeltetésszerű használatból eredő károknak a megtérítése a Vásárlót terheli. A visszaküldött csomag átvételét követően jegyzőkönyv kerül kiállításra. A visszaszállított csomagnak rendelkeznie kell a gyári csomagolásban található kiegészítőkkel, tartozékokkal, dokumentációkkal. |
||||
A fogyasztó felelősségre vonható a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be. |
||||
Elállás esetén az alábbi fizetési módoknál bankszámlaszám megadását kérjük a visszatérítéshez: átutalás, bankkártya, utánvét. |
||||
A megrendelő elállási jogát a 45/2014 (II. 26.) Kormányrendelet szabályozza! |
||||
Elállási joggal kapcsolatos tájékoztatás higiéniai termékkörbe tartozó termék(ek) esetén |
||||
Fontos idézet a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság oldaláról: Az e pontban foglaltak kizárólag a gazdasági vagy szakmai tevékenység körén kívül eső célból szerződést kötő Ügyfeleink (fogyasztó) tekintetében érvényesülnek. |
||||
A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 11. § (1) bekezdésének w) pontja alapján az eBolt.hu Magyarország Kereskedelmi Zrt. tájékoztatja a békéltető testülethez fordulás lehetőségéről, továbbá a vállalkozás székhelye szerint illetékes békéltető testület nevéről és székhelyének postai címéről: |
||||
eBolt.hu Magyarország Kereskedelmi Zrt. együttműködési kötelezettséget vállal a békéltető testületi eljárásban. |
||||
A Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság beolvadásos különválás útján jogutódlással megszűnt 2016. december 31-vel. Általános jogutód a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium. A fogyasztók 2017.január 1-től panaszaikkal elsősorban a területileg illetékes Járási hivatalhoz fordulhatnak. |
||||
Jogviták rendezésére az online vitarendezési platformon van lehetőség. https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HU |
||||
Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 45/2014. (II. 26.) Kormány rendelet szövegét itt olvashatja [ kattintson ide ]. |
||||
[ Vissza ] |
||||
9. |
Felelősségkorlátozás |
|||
A webáruházon keresztül történő vásárlásnál a vásárló elfogadja az Internet lehetőségeit, és korlátait. |
||||
Amennyiben az eBolt.hu Magyarország Kereskedelmi Zrt. minden gondossága ellenére hibás ár kerül a webáruház felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő árra, akkor az eBolt.hu Magyarország Kereskedelmi Zrt. nem köteles kereskedelmi, adás-vételi szerződést kötni, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szerződéskötést, amelynek ismeretében a vásárló elállhat vásárlási szándékától. Az eBolt.hu Magyarország Kereskedelmi Zrt. jogosult, a vásárlás feltételeit és szabályait, a jelen szabályzatot bármikor indoklás és külön értesítés nélkül, egyoldalúan módosítani. |
||||
[ Vissza ] |
||||
10. |
Érvényesség |
|||
A jelen üzletszabályzatban foglaltak - így a megrendelésre vonatkozó feltételek is -, továbbá a weboldalon feltüntetett árak csak és kizárólag az ebolt.hu-n keresztül történő vásárlás (interneten keresztül történő megrendelés) esetén érvényesek. A vásárló a regisztrációval, illetve a megrendeléssel tudomásul veszi és elfogadja a jelen szabályzatban foglalt valamennyi feltételt. |
||||
[ Vissza ] |
||||
11. |
Regisztráció |
|||
A regisztráció és a hozzá kapcsolódó adatszolgáltatás önkéntes. A regisztráció írásban, egy online adatlap kitöltése és elküldése útján történik az eBolt.hu Magyarország Kereskedelmi Zrt. honlapján keresztül, és feltétele, hogy a felhasználó a jelen üzletszabályzatot elfogadja, és annak rendelkezéseit magára nézve kötelezőnek ismerje el. Az eBolt.hu Magyarország Kereskedelmi Zrt. jogosult azonban visszautasítani bármely regisztrációs igényt, amennyiben a felhasználó valótlan vagy hiányos adatokat ad meg a regisztrációs adatlapon, vagy az adatokból, illetve a körülményekből arra lehet következtetni, hogy a regisztráció célja nem a weboldal rendeltetésszerű használata. |
||||
Az eBolt.hu Magyarország Kereskedelmi Zrt. jogosult továbbá a regisztrációt törölni, amennyiben a weboldal használata (böngészés, illetve megrendelés esetén) a felhasználó részéről visszaélést, jogellenes magatartást vagy cselekményt észlel. |
||||
Korábban már regisztrált felhasználóink akár a kosár összeállítása előtt, akár utána a „Bejelentkezés” funkcióval, felhasználónevük és jelszavuk beírásával tudnak bejelentkezni. |
||||
A regisztrált felhasználó regisztrációját bármikor törölheti, vagy töröltetheti, ha azt írásban jelzi az e-mail címen, vagy a 1116 Budapest, Barázda utca 42. címre lemondó levelet küldve. A regisztrált felhasználó csak saját nevében vásárolhat, illetve járhat el. Gazdálkodószervezet esetében az arra jogosult, vagy felhatalmazott személy járhat el. |
||||
[ Vissza ] |
||||
12. |
Kedvezmények / eTallér |
|||
Amennyiben Ön nálunk vásárol, vásárlásai után eTallérokat kaphat. Ezek az eTallérok egy virtuális számlán gyűlnek. Az összegyűjtött eTallérokat Ön bármikor felhasználhatja a fizetésnél, amikor az eBolt áruházban vásárol, ami megrendelt termékek értékének maximum 50%-a lehet. |
||||
Az eTallér jelenlegi árfolyama: 1 Ft. |
||||
Az áruházban minden termék mellett fel van tüntetve, hogy hány eTallér jár Önnek, amennyiben megvásárolja. |
||||
A vásárlásai után járó eTallérokat a termék(ek) kiszállítását és átvételét követően írjuk jóvá. Az aktuális eTallér egyenlegét megtekintheti bejelentkezést követően a "Rendeléskövetés" menüpontban. |
||||
Felhívjuk szíves figyelmét arra, hogy az eTallérokat a regisztrációkor megadott név/jelszó párhoz kötjük, így amennyiben Ön több néven is rendelkezik áruházi azonosítóval, nem tudja kihasználni a pontgyűjtés előnyeit. Kérjük, hogy vásárlásait egyetlen név/jelszó párral végezze. A regisztráció nélküli vásárláskor eTallérokat gyűjteni nem lehet. |
||||
Az eTallérok felhasználása: |
||||
Vásárláskor a megfelelő terméket kosárba helyezve választhatja ki, hogy eTallérral is szeretne fizetni. Itt láthatja a felhasználható tallérjai számát is. (Természetesen ehhez be kell jelentkeznie a regisztráció menüpont alatt.) A megfelelő szállítási és fizetési mód kiválasztása után pedig a ténylegesen fizetendő végösszeget láthatja. eTallérral történő fizetéskor számlájáról levonjuk az összes felhasználható eTallért, de maximum a rendelés értékének 50%-ig. |
||||
Dátum: 2021.01.01. |